Regulamin naszego sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.dogabinetu.pl

Sklep Internetowy działający pod adresem www.dogabinetu.pl prowadzony jest przez "STOMADENT Materiały i Sprzęt Stomatologiczny" z siedzibą w Skierniewicach, ul. Poniatowskiego 40.

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową materiałów, produktów i urządzeń stomatologicznych.

2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci internetowej. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzyma e-mail z wiadomością, że zamówienie dotarło do sklepu.
Przyjmujemy również zamówienia telefonicznie pod numerem telefonu +48 602 40 17 17.

3. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- w przypadku płatności „za pobraniem” - maksymalnie 3 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia złożonego zamówienia
- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – maksymalnie 3 dni robocze od dnia zaksięgowania wpływu należnej kwoty na rachunek bankowy sklepu.

W przypadku konieczności wydłużenia czasu oczekiwania na zamówiony produkt sklep niezwłocznie poinformuje Kupującego o tym fakcie.

5. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy zależy od wybranego dostawcy.

6. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych taką formą sprzedaży.

9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

10. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- przy odbiorze: należność pobiera listonosz / kurier,
- przelewem bankowym na rachunek bankowy sklepu / płatność on-line.

11. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD.
Koszt dostawy wynoszą odpowiednio:
12 zł – przesyłka pocztowa w przypadku płatności przelewem (przedpłata)
14 zł – przesyłka kurierska w przypadku płatności przelewem (przedpłata)
20 zł – przesyłka pocztowa pobraniowa
20 zł – przesyłka kurierska pobraniowa

12. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym dogabinetu.pl, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

16. Kupujący może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe, gdy towar nie był używany, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na rachunek wskazany przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

17. Reklamacje. 
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:
"STOMADENT Materiały i Sprzęt Stomatologiczny", ul. Poniatowskiego 40, 96-100 Skierniewice.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl